دستورالعمل برنامه پزشك خانواده تصویب شد
نوشته شده توسط : gogos

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، برنامه پزشك خانواده و نظام ارجاع در مناطق شهری (نسخه 02) كه قرار است در تمام نقاط كشور اجرا شود، موجب دسترسی آسان آحاد مردم به خدمات بهداشتی و درمانی و كاهش پرداخت مستقیم هزینه‌ها از جیب مردم شده و زمینه ارتقاء سلامت را در سطح كشور فراهم خواهد كرد.

در این جلسه همچنین نقشه تحول نظام سلامت مبتنی بر الگوی اسلامی _ ایرانی پیشرفت نیز به عنوان نقشه‌ای برای جهت گیری‌ها و حركت‌های لازم در راستای تحول بنیادی در سلامت كشور به تصویب رسید.

در این نشست برای اطلاع‌رسانی شفاف و تقویت دانش همگانی در زمینه بهداشت محیط زندگی و كار و پایش عوامل محیطی بیماری‌ها، طرح سامانه جامع اطلاعات بهداشت محیط كشور مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مقرر شد طی مدت معینی این سامانه ایجاد شود.

تدوین سند ملی ایمنی و سلامت روغن‌های خوراكی و اصلاح الگوی مصرف و همچنین بررسی ساز و كارهای تجهیز مركز تحقیقات حلال به عنوان یك پروژه ملی كه به موضوع حلیت و حرمت فرآورده‌های غذایی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی، دارویی و تجهیزات پزشكی می‌پردازد از دیگر موضوعاتی بود كه در این جلسه مطرح و مورد تصمیم‌گیری قرار گرفت.

سیام*2023* 1568





:: برچسب‌ها: عکس ها ,
:: بازدید از این مطلب : 166
|
امتیاز مطلب : 19
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: